۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
کد : 25281-45618      تاریخ ایجاد : ۱۴۰۱ پنج شنبه ۲۲ ارديبهشت   آخرین بروزرسانی : ۱۴۰۱ پنج شنبه ۲۲ ارديبهشت    تعداد بازدید : 3084
با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمان صورت گرفت؛

مرحله ساخت ساختمان جایگزین بیمارستان ولی عصر(عج) در شهرستان شهربابک آغاز شد

مرحله ساخت ساختمان جایگزین بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) شهرستان شهربابک، 22 اردیبهشت ماه با حضور دکتر مهدی احمدی نژاد سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمان آغاز شد.

 به گزارش وب دا کرمان، این بیمارستان با ظرفیت ۱۵۰تخت با 21هزار مترمربع زیربنا در زمینی به متراژ۲۰هکتار،  جنب بزرگراه سردار سلیمانی و دانشگاه پیام نور شهرستان شهربابک احداث می شود و جایگزین بیمارستان فعلی  این شهرستان خواهد شد.

 

 در این مراسم نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهربابک، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمان، مدیر مجتمع مس شهربابک، جمعی از مسئولان و مدیران کل استان کرمان و مسئولان شهرستان شهربابک حضور داشتند.

 

برای ساخت این بیمارستان  ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که با همکاری شرکت ملی صنایع مس ایران و دانشگاه علوم پزشکی احداث خواهد شد.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمان در آیین کلنگ زنی ساختمان جدید بیمارستان شهربابک گفت: با توجه به موقعیت شهرستان شهربابک لازم بود بیمارستان مجهزی ساخته شود تا بیماران دیگر نیاز نباشد برای درمان به سایر شهرستان ها اعزام شوند.

 

 دکتر مهدی احمدی نژاد افزود:  یکی از برنامه هایی که مد نظر است آموزش فوق تخصص برای مجموعه شهرها و شهرستان های اطراف کرمان است تا نیاز به انتقال و اعزام بیماران به سایر مناطق کم شود و این حرکت به عنوان اردوی جهادی آموزشی محسوب می شود.

 

وی ادامه داد: راه اندازی سیستم تله مدیسین(پزشکی از راه دور) نیز  که اکنون در کل دنیا اجرا می شود اگر در استان کرمان اجرایی شود بخشی از نیازهایی را که باعث می شود بیماران به سایر مناطق استان اعزام شود کاهش می دهد.

 

وی همچنین از مجموعه مجتمع مس شهربابک در راه اندازی و ساخت بیمارستان جدید این شهرستان قدردانی کرد.

 

 

 

DSC_0008
DSC_0020
DSC_0027
DSC_0036
DSC_0038
نظر شما :
captcha