۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
کد : 25281-45417      تاریخ ایجاد : ۱۴۰۱ دوشنبه ۱۲ ارديبهشت   آخرین بروزرسانی : ۱۴۰۱ دوشنبه ۱۲ ارديبهشت    تعداد بازدید : 2529

پیام تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمان به مناسبت پاسداشت مقام معلم و استاد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پیامی فرا رسیدن دوازدهم اردیبهشت ماه روز پاسداشت مقام معلم و استاد را تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

ضمن گرامی داشت دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، فرا رسیدن روز پاسداشت مقام معلم و استاد را خدمت اساتید، اعضای هیات علمی و فرهیختگان دانشگاهی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

بدون شک، آموزش، عبادتی ارزشمند و امانتی گران‌بهاست از سوی خداوند متعال در دستان توانمند اساتید و معلمان، تا توانایی اندیشیدن را در انسان‌ها تقویت بخشند.

 

 در این مجال و فرصت، کوشش های فراگیر و همه جانبه اساتید محترم در سالیان خدمت که نماد اقتدار و مباهات دانشگاه علوم پزشکی کرمان بوده و هست را ارج می نهم و بر خود لازم می دانم مراتب تجلیل خالصانه خود را از تلاش های ارزنده و سازنده تان ابراز نمایم.

 

سعاتمندی روزافزون اساتید محترم را از خداوند متعال خواستارم و امیدوارم در سایه الطاف الهی، جامعه امروز و فردا ما همواره از برکات وجودی و تجربیات ارزنده شما عزیزان

بهره مند باشد.

 

دکتر مهدی احمدی نژاد

سرپرست دانشگاه

نظر شما :
captcha